top of page

Het is nog vroeg maar wou toch even iets met jullie delen =D


Ik was gister, zoals ik bijna wekelijks doe :P weer eens een nieuwe jas aan het kopen.

Toen schoot het me opeens te binnen...

Ik zit wel leuk te schrijven over allerlei jassen maar ik heb nog helemaal niet verteld hoe je nu de juiste maat kunt uitzoeken.

Zo vallen Italiaanse jassen een stuk kleiner dan Amerikaanse jassen bijvoorbeeld.

Weet je niet zeker welke maat je hebt?

Ga dan eens naar een jassen winkel, hier kunnen ze je perfect helpen.

Mocht je dan toch een jas online willen bestellen kan je dan in iedergeval in de juiste maten doen!

Zie het onderstaande filmpje over het opmeten van je eigen jassen


  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
INSTAGRAM
ARCHIVE
bottom of page